24 de novembre 2006

Tanco LPF


Doncs això.


Tanco.








Però no vull deixar la blogosfera. Els que vulgueu podeu venir a veure'm entre l'Ona i el Tsunami.

El Joan em deia Ona, del diminutiu de Raquel, Raquelona, li agradava dir-me Ona. A mi també m'agradava. Amb el temps, i atès que em coneixia (em coneix, encara) força bé, va anar dient-me Tsunami cada vegada que m'enfadava per alguna cosa. No, no cal que us imagineu que m'enfadava amb ell. Hi ha moltes coses a la vida que em poden fer enfadar. Ell em deia Tsunami quan jo argumentava i gesticulava enfadada amb alguna cosa o alguna injustícia d'aquestes que ens fan encendre la sang.

En fi. He passat una temporada massa llarga sent el Tsunami i ara fa cosa de mesos he recuperat a l'Ona.

M'agrada l'Ona i no m'agrada gaire el Tsunami, però vull estar entre l'Ona i el Tsunami.

:)

4 comentaris:

guixona ha dit...

No pot ser cert!!??
però si en el mar sempre hi ha moviment, com et pots aturar? no pots tancar!!
aixxx... b, tu sabràs el pq... és q he quedat freda... :(

raesca ha dit...

com es que tanques?? bé, de tota manera et seguiré a l'altre blog, m'agrada molt com escrius, maca.

Molts besets

Trena ha dit...

:)

leodyn ha dit...

Una miqueta tard, però ara aniré cap a l'altre blog jeje