23 d’octubre 2006

Coses que passen

Avui he llegit unes notícies que m’han fet força gràcia.

Una és sobre el firefocs, el navegador que faig servir a casa, perquè a la feina em mantenen l'IE, que va així com vol... en fi. Resulta que aquesta setmana sortirà la versió 2.0 del navegador i que en faran una festa a Barcelona.

Una altra és sobre les eleccions al Parlament de Catalunya, que seran d’aquí una setmana i cosa. Ara resulta que demanen el vot útil, xD, i jo que em pensava que en democràcia tots els vots eren útils... no sé si sóc jo la que ha de revisar les seves creences o si són els polítics que han de fer un poc millor la seva feina.

La tercera també és sobre les eleccions. Aquesta ens explica que hi ha fins a 70 candidatures... en fi, i jo que encara no he sentit dir gaire coses coherents a les 5 amb representació parlamentària... sense comentaris.

3 comentaris:

Trena ha dit...

No sé si aquest article servirà per a res més, però com a mínim ara ja tinc també el firefocs a la feina :)

Per cert, jo sempre li dic firefocs perquè em fa certa gràcia ja que fox en anglès es pronuncia exactament igual que focs en català, i com que fire en anglès vol dir foc en català, doncs ja ho teniu... jo som així :P

Anònim ha dit...

Jo votaré el "partido caló", almenys si algú ens ha de robar, que siguin professionals ;) (nurbers)

Trena ha dit...

Hummm... em sembla que aquests és dels vots que no es consideren útils :P