12 de setembre 2006

Nura: vuitè dia


Dissabte 26 d'agost de 2006

Avui pinta que serà un dia un poc més relaxat.

La Sara treballa al matí i jo aprofito per mirar si m'hi cap tot a la maleta (i la bossa!!!). Si no m'hi cap tot, em caldrà comprar una altra maleta o sigui que més val que miri avui si ho puc ficar tot en el poc espai que tinc.

A mig matí vaig a la farmàcia a fer una visita. Després passejo un poc per Ló. Un dia vaig veure unes kickers verdes molt maques a una botiga de sabates per fiets i fietes (:P), però crec que el meu número potser també el tindran... tinc un peu escàs, jo, per dir-ho d'alguna manera. Al final, però no aconsegueixo trobar la botiga novament, cosa que, en el fons, representa que és una bona notícia perquè ja me he comprat dos parells de sabates i tampoc cal passar-se, no?

Quan la Sara plega baixa a buscar-me i anem a dinar a Macaret i després fem un poc de sobretaula amb els sudokus, que enganxen força.

El cel comença a ennegrir-se i decidim marxar cap a Ló. Com que es posa a ploure ens quedem mirant un DVD que és una versió de "Braveheart" (nu c si s'escriu així), però feta per uns mallorquins i s'anomena "Vaig Fort". És prou divertida, però força llarga.

Cap a les set deixa de ploure i anem cap a la cova d'en Xoroi. Quan hi arribo em quedo petrificada. Jo creia que era una cova, i resulta que sí que l'és la cova, però l'han reconvertida en un bar de copes. És maco, hi ha unes terrasses que queden just al penya-segat i es veu la mar com pica, i el sol que es va ponent i Mallorca i gavines i altres ocells, però jo no m'acabo de creure el que estic veient. Ens hi quedem força estona. Mirar la fauna humana és una cosa molt interessant, jo m'hi podria estar hores. Hi ha gent de tot i per tot i fent de tot...


Sortint de la cova anem cap a Ses Salines a sopar a Ca Na Marga, avui hem reservat taula. Una altra vegada, en arribar-hi ja se sent l'olor de carn (bona) a la brasa. Seiem i mirem la carta. Tot fa pinta d'estar boníssim, sobretot mirant els plats que porten cap a les altres taules. Al final ens decidim per un filet de bou cadascuna, amb dues salses, una de formatge de Mó (aixxx, sóc un ratolí, no hi puc fer més) i l'altra, una mica més típica, la salsa de pebre verd. Quan ens porten els talls de carn em quedo bocabadada, no només és l'aspecte de carn bona de debò, sinó que a més a més està ben cuita, al punt, feta i torradeta per fora i roja per dins. Les patates fregides que acompanyen la carn són d'aquelles que te'n menjaries una grossa de racions, cruixents i ben fregides, amb uns allets per sobre... espectacular, fa cosa de tocar-ho de tan maco que ho fan. Entre la carn, les sales i les patates quedem les dues plenes, però decidim fer postres, perquè les que hem vist passar amunt i avall deien "menja'm". Jo he demanat un tiramisú, que crec que és el millor del món i la Sara ha demanat també unes postres boníssimes, però ja no sóc capaç de recordar què eren.

Amb la panxa rodona com una nou sortim de Ca Na Marga i anem a dormir i a pair ;)

2 comentaris:

guixona ha dit...

Ara si q puc xerrar!! jeje, hauré d matisar uns punts...
Després de dinar a na Macaret, vam anar cap a Subaida per fer ses darreres compres i allà va començar a caure sa cortina d aigu.
I sa segona cosa, és q després de sopar vam anar a fer una petita volta per Platges d Fornells, Tirant, amb es cotxo, per fer baixar un poc es menjar abans d dormir...
Per cert, jo vaig demanar pastís de formatge amb salsa de maduixa... no puc expresar en paraules lo bo q era....

Trena ha dit...

Cert, vam anar a Subaida i vaig comprar els davantals amb les vaques per als meus plançons, als que els van agradar tant que no se'ls van treure ni per sopar :)

Espectacular el pastís de formatge, recordava que era alguna cosa així, però en el moment d'escriure-ho vaig pensar que abans d'equivocar-me era millor deixar que ho expliquessis tu ;)