30 de setembre 2006

Nine Lifes

Ahir vaig anar al cine.

Volia anar a veure la de la caputxeta vermella, però sempre em passen coses i resulta que jo tenia la cartellera del dia anterior i aquell dia havien canviat els horaris de les pel·lícules, i la que jo volia veure, a quarts d'onze, ja no la feien.

Així que vaig agafar el cotxe i vaig canviar de cinema. Vaig anar a veure Nine Lifes.

És una bona pel·lícula. Em va agradar molt. Explica un moment, petit, de la vida de nou dones. En algun cas, les vides d'algunes d'elles es creuen. Em va agradar molt el final, quan la filla de la Maggie li pregunta a sa mare, al cementiri, per què els gats tenen nou vides?

2 comentaris:

Vigilant l'entorn ha dit...

Doncs jo ahir vaig llogar Munich i no em va agradar gaire, n'esperava més.

Trena ha dit...

Home, és que te n'havia parlat massa bé, i volies més... la propera vegada no escoltis comentaris.