09 d’agost 2006

Garbuix

mmmm no sé gaire què dir, però necessito escriure.

Escriure m'és terapèutic. Em relaxa i m'ajuda a ordenar un poc les idees.

Feia dies que volia escriure, però amb això d'estar mig de vacances, mig terballant, fent de mare i fent de filla... en fi.

El dia 2 d'aost del 2004 vaig deixar de fumar. La Yolanda i la Núria em van regalar el llibre aquell tan famós que explica que deixar de fumar és fàcil. I n'és. El dia 2 d'agost d'enguany he tornat a deixar de fumar. He pensat que era una bona efemèride i ja en recordava la data, o sigui que ho he redeixat el dia 2 d'agost. A veure quan duro aquesta vegada.

De fet, per ser sincera, no és del tot cert que deixés de fumar el dia 2... aquell dia vaig quedar amb el Joan (un petó!!!!) i vam anar a una terrasseta del poble. Ell fuma, i jo, vaig fumar del seu tabac. L'endemà vaig quedar amb l'Alba (per cert, era l'aniversari del Dri!) i amb ella també vam estar a una terrasseta prenent unes cervesetes (etiquetades en català). Ella fuma, i jo, vaig fumar del seu tabac. Des d'aleshores ençà no he tornat a fumar, ni n'he tingudes ganes, però jo ja no poso la mà al foc per res ni per ningú.

Divendres estava molt contenta, perquè estava a un quilo i mig de canviar de desena (cap avall!!!!!), però el cap de setmana llarg amb els pares i els nens m'han engreixat dos quilos i mig... bufff...

Últimament m'ha agafat com una necessitat d'escoltar en Bryan Adams. Em recorda la meva joventud... no, més aviat, em recorda la meva adolescència, em transporta, en certa manera, a uns temps que van ser molt bons. Vaig gaudir molt, vaig fer molts i bons amics, vivia, enlloc de sobreviure. Ara em sento igual. Gaudeixo, faig amics i en retrobo dels vells temps. Torno a viure.

No sé quan podré tornar a estar per aquí. M'agradaria escriure més sovint, però ara començaré les vacances serioses, és a dir, les vacances de no anar a treballar i estaré poc davant de l'ordinador, o sigui que potser ja no serà fins el setembre, però tornaré :P

2 comentaris:

Arturitu (R2D2) ha dit...

Caram amb el 2 d'agost, ja buscaré al Costumari de l'Amades aviam que hi diu :-)

De moment he vist que és la Mare de Déu dels Àngels, i Festa Major a Pollença. Un bon dia per a deixar de fumar.

Espero que aquest 2 d'agost del 2006 sigui el darrer que deixes de fumar, si és que realment vols deixar de fumar. El més guais d'institucionalitzar una data com a dia de l'any que és deixa de fumar, és que si mai caus a la tentació, et pots reenganxar l'any següent :-)

Trena ha dit...

Hummm... doncs aquest any la Mare de Déu dels Àngels no ha estat tan bona amb mi com ho va ser fa dos anys... m'he tornat a comprar un paquet de tabac, ara no sé si realment vull deixar de fumar o no... bé, de moment em fumaré aquest paquetet i després ja ho veurem, amb les vacances i tot... no ho sé, igual ho aconseguiré!!