28 de juliol 2006

Avui és l'últim dia

Barcelona, 28 de juliol de 2006

Bon dia!

La veritat és que no sé gaire què dir-vos que no us hagi dit abans.

Avui és l'últim dia que la Rut va a l'escola Rialles i, atès que no tinc més fills –per ara ;)–, és de suposar que també és l'últim dia que jo baixaré al matí fins a l'escola Rialles per deixar-la-hi.

He passat tres anys (tota una vida!) venint i veient-vos cada dia, durant onze mesos. És una gran rutina. Hem rigut, hem plorat i hem criticat tot allò que calia criticar. Han estat uns pocs (o molts) minuts cada dia, però n'hi ha hagut prou com per ser conscient que serà un moment del dia que enyoraré i recordaré amb nostàlgia.

No només us vull agrair aquests minuts al matí, si no que us he d'AGRAIR (sí, amb majúscules) tot el que heu ensenyat als meus fills, a tots dos, crec que heu fet una magnífica feina!

En fi, no em voldria extendre gaire més, només dir-vos que no m'oblido ni de la Pepita, ni de la Tahïs ni de la Míriam, i que a vosaltres tampoc no us oblidaré.

Irene
Georgina
Marrr(c)
Lupe, Guada-Lupe
Marga
(sé que en sou més, però...)

PD: si mai torno a tenir fills (que mai no se sap...) espero poder tornar a comptar amb vosaltres.