04 de març 2006

Les meves peripècies

Ahir era divendres. Plegava unes hores abans de la feina i havia decidit que quan arribés a casa em faria un bany d'escuma relaxant, amb espelmes, un bon llibre i una cervesa... després aniria al cinema a veure MUNICH, pel·lícula que m'han recomanat vàries persones, però que volia veure perquè la mare em va dir que era molt fidel al que havia passat, després tenia un sopar amb la Núria, la Yolanda, la Cristina i la Marta. Fa quasi un mes i mig que vem quedar. Són tan dolces. M'he d'animar, diuen. Però si estic animada! Bé, molt contenta de sopar amb elles, evidentment.

El cas és que vaig plegar a dos quarts de quatre i vaig agafar el cotxe cap a casa. Hi havia una cua de collons a la ronda, al final vaig arribar a casa a quarts de cinc... una hora al cotxe... sort que m'esperava la banyera plena d'aigua calenta i escuma... però en obrir la porta de casa vaig tenir la primera sorpresa: hi havia la Jaquelin, la noia que ve a netejar. Hòstia, no me'n recordava!! Total, que ella estava fent net i em vaig quedar sense bany d'escuma. Em vaig dir: "Bé, vas una estona a jugar a l'ordinador i quan la Jaquelin marxi, et dutxes i cap al cine!" Tal dit, tal fet. Quan la Jaquelin va marxar, a les sis tocades, em vaig dutxar, amb l'aigua beeen calenta, relaxant l'esquena, em vaig fer un massatge al cap (no tant bo com el que em va fer l'Ester, però no en sé més), em vaig vestir ben còmoda i a dos quarts de set ja sortia corrents de casa per anar al cine. Tenia el temps un poc just, però hi podia arribar. La peli començava a les set. Vaig anar a buscar el metro i tot va anar prou bé, vaig arribar al cine a les set menys cinc i vaig comprar l'entrada per la sala 2, on feien MUNICH. Vaig pujar corrents cap a la sala 2 i vaig seure, endarrera i centrat, un bon lloc. Anava mirant l'hora, ja eren les set tocades i no apagaven els llums... potser és que diuen que la sessió comença a les set, però de fet comença més tard per evitar que la gent que arriba tard (que sempre n0hi ha) molesti excessivament als que ja són a la sala... finalment a un quart de vuit van apagar els llums. Van fer els cinc anuncis de rigor, el de movierecords, el d'apagar els mòbils i el de la nena que ens fa estar callats (tant de bo la gent li fes més cas a aquesta nena). Finalment, es tanca en negre i surten les primeres lletres de la productora, les de l'altra productora, i finalment, el títol de la pel·lícula: BROKEBACK MOUNTAIN. I jo: xDDD m'he equivocat de salaaaa!!!!! Al principi vaig pensar de sortir de la sala i anar a la sala 2 veritable, però després vaig descartar aquesta idea perquè probablement la peli de la sala 2 ja hauria començat... total que vaig mirar BROKEBACK MOUNTAIN enlloc de MUNICH. La peli em va agradar, però el que em va agrdar més va ser en Jack Twist, huer, quins ulls que té aquest xaval! Una vegada acabada la peli vaig anar tirant cap al sopar amb un sol pensament al cap: què haurà passat al restaurant? Potser haurà explotat la cuina i no podrem sopar... o sinó quan hi arribi em trucaran les nenes i em diran que no poden venir perquè els trens i els metros s'han espatllat tots... al final, no, al final vem sopar les cinc, vem riure molt, vem criticar a tots els que s'ho mereixen i potser a algunque no s'ho mereix tant. Però ens ho vem passar molt i molt bé.

Després el metro i a les dues a casa!

Ah, per cert, al final avui he anat a veure MUNICH, un dia d'aquests n'escriuré alguna cosa, de moment només dir-vos que val molt la pena.

2 comentaris:

Mireia ha dit...

Això m'ha fet recordar el 1º dia de classe d'aqst semestre q anava a fer una optativa i em vaig posar dins una classe que no tocava... i vaig pensar "conyuuu no conec a ningú, que extrany". Quan ens van repartir el programa vaig veure q estava a Dret Mercantil q ja l'havia aprovat l'any passat i vaig pirar dissimuladament... ¬¬'

Trena ha dit...

Huàs!

Em consola saber que no sóc la única a qui li passen aquestes coses, xDDD