04 de març 2006

Aniversari feliç

Avui és l'aniversari de la Joana, del David i del Racó Català. Felicitats als tres, molts d'anys!!!

Segur que és l'aniversari de molta gent més, començant per la mare de la Marta, però el cas és que jo no la conec a sa mare, però també la felicito!

Molt gran això de la felicitat. L'altre dia escoltava el programa del Xavier Bosch a RAC1, en el que sempre fan una pregunta. Aquell dia era: quin és el teu grau de felicitat? En aquell moment, n'hi havia un que havia contestat 99%, el que es considerava més feliç i el que se'n considerava menys havia contestat un 30%. Jo em considero feliç, però seria incapaç de quantificar la meva felicitat. Tinc dies millors i dies pitjors, però sempre sóc feliç.

Sempre poso a la balança les coses que em treuen de polleguera, com la crispació mediàtica en contra de tot allò que faci olor a català, el fet que el meu país està dividit (ja ho va fer bé en Paco, amb la màxima "divide i vencerás"...), les morts absurdes a mans de terroristes (d'estat o no), i també hi poso les coses que em fan seguir llevant-me cada dia, els meus fills, els més macos del món, que em diuen coses com "mare, t'estimo" o "ets molt bonica" just en el moment en què més ho necessito. Per això sóc feliç, però no sé quant feliç sóc... en sóc molt de feliç!!!