06 de febrer 2006

Qui m'ha robat la patent?

Ahir van fer un nou capítol de Porca Misèria, aquesta sèrie de la televisió de Catalunya (xD, la nostra!!!). En fi, el cas és que quan el Pere i la Laia es van separar em va fer molta pena, i en aquell moment m'hi vaig sentir molt identificada (a que no dirieu perquè...) però ahir al final va semblar que s'albirava una petita escletxa per la reconciliació. Sí, ja sé que un polvet no vol dir res, però, no ho sé, em faria gràcia que es tonressin a ajuntar.

De totes maneres, tot això no té res a veure amb el que us volia comentar respecte la sèrie. No diré tot el que es diu al Racó sobre l'independentisme i els girs agradables a la causa que fa el Joel Joan, tot i que el d'ahir va ser boníssim... la Maria estava mirant la tele (evidentment mirava TV3) i crec que era el programa de la Mònica Terribas, "La nit al dia", doncs bé, la benvolguda Mònica feia un comentari sobre un accident d'helicòpter succeït prop de Madrit... boníssim, xDD!

Ja m'he tornat a desviar... el cas és que la Marta (crec que es diu així), que era l'advocada de l'empresa del Roger i el Salva, i que s'havia enrotllat amb el Roger algunes vegades, va a veure a la Sònia (després d'haver vist al Roger i que ell li digués que no volia saber-ne res més) i li diu –tot i que no es veu per pantalla– el que hi ha hagut entre ella i el Roger. Quan el Roger arriba a casa, ell tot content, es troba a la Sònia que li diu que ha parlat amb la Marta. La Sònia està tota plorosa al sofà i li va dient coses, com per exemple que es va penjar d'un pintor, però que va pensar que el seu lloc estava amb el Roger...

Bé, finalment la Sònia li diu al Roger: "Saps què és el que més em dol? Que no m'has estimat mai, i m'ho has demostrat tantes vegades..."


Hòstia, quan vaig sentir això em vaig dir: algú m'ha robat la patent!

7 comentaris:

raesca ha dit...

Hola Trenaaa!! m'ha agradat molt el que has escrit. Crec que a totes ens ha passat alguna vegada... i mira que ens ho demostren, eh, però no volem (o no podem) vore-ho. Res. Bon vent i barca nova!! (més q res la barca xDD )

Petons!!

Trena ha dit...

:)

Petons a tu també!!

welby ha dit...

Ei trenaaa! (hòstia ara veig que la raesca ha començat igual que jo), no et preocupis, a mi potser m'estoimava però no ho demostrava, per tant ni una cosa ni l'altra :P

Apa ànims, que no et mereixes estar trista!!!!
Petons per tu i els nens!

Trena ha dit...

Welby, gràcies!!!

No estic trista, almenys ara no ho estic!!!!!

Mireia ha dit...

Treeeeeeeenaaaaaaaaa! tens Blog!!!!! visca l'efecte papallona! uo! m'ha agradat molt el teu escrit! aviat acabo exàmens... hem d'anar de festa!!! quan en Xevi m'ensenyi com va això dels "links" (q sóc una negada per aquestes coses) us posaré a tots! Un petonàs wapi

Mireia ha dit...

Per cert... puc fer un comentari típic?? molt típic? Ara q la ciència està tant avançada i existeix la insiminació artificial... pq coi serveixen els tius?? XDDD. És conya... res, q em venia de gus dir- ho coi!

Trena ha dit...

Hahahahaha!! Molt bona Mireia... jo també m'ho pregunto...

Quan en Xevi t'hagi explicat com posar els links m'ho expliques que jo també us vull posar :)