05 de febrer 2006

Benvinguts a La Pedra Filosofal

Bon dia a tothom!

Gràcies al benvolgut efecte papallona, he arribat fins aquí. També és gràcies a la Mireia, en Xevi i l'Anti, que són els provocadors d'aquest efecte papallona.

Avui és un dia molt bonic per mi. Estic sola a casa, escolto "Hotel California" dels Eagles en una versió d'un concert que m'agrada molt (gràcies Nurbers), fa sol i una mica de vent, he aclarit una mica més les meves idees...

De moment no us penso explicar res més, ja hi haurà dies per fer-ho.

11 comentaris:

Vigilant l'entorn ha dit...

ueeeeee

nurbers ha dit...

Trena rulez!!!!

Guixona ha dit...

records q avui entelen ses finestres
els tenc aprop per sempre,
son un petit tresor.
Petits moments d estricta simpatia
cicatritzen aquella buidor
no pensis q sa vida és mentida
es dia té més sentit si hi poses il.lusió.
Es temps ben prest
mos va passant,
no torna enrera,
no s'espera,
encara hi ets a temps.
Ja no és útil defugir
hem d creure amb es present
de res servirà mentir.

Es temps ben prest
mos va passant,
va passant,
no torna enrera,
no s'espera,
ENCARA HI ETS A TEMPS.

Trena ha dit...

Guixona, des d'aquest matí hi ha molta més il·lusió a la meva vida.

Gràcies i un petó.

Xevi ha dit...

TRENA TRENETA!!!!!!!!! UEEEEEEEEEEE!

Cristina ha dit...

trenniii holaaaaaaa ^^

Trena ha dit...

Ua!

Com mola, hola a tots!!!!

Anònim ha dit...

hola. Perdó per ficar-me aquí sense coneixer ningú. He arribat aquí buscant una cançó que vaig sentir un cop fa anys i encara no he descobert de quin grup és. Recordo vagament fragments de la lletra, i posant-los a google m'ha portat aquí. Casualment la lletra de la cançó és la que la Guixona ha escrit. Podeu ajudar-me i dir-me el nom i autors de la cançó? Gràcies

Guixona ha dit...

Molt bones Anònim.
He intentat cercar sa lletra de sa cançó que vaig escriure i no l'he trobada aquí dins, però te puc dir que és de Menaix a trua i és des cd Petits moments d'estricta simpatia i sa cançó es diu Encara hi ets a temps.
Esper que amb açò en tenguis prou per trobar-la, si no és així, aquí esteim per contestar ses preguntes ;)

trena ha dit...

anònim, benvingut! No has de demanar perdó per entrar a un blog, i deixar-hi un comentari. I tampoc has d'estar perocupat per no conèixer-hi a ningú... aquesta és la gràcia que té un blog.

salut!!

Xesco ha dit...

Hola, sóc l'Anònim. Moltes gràcies per l'ajuda i l, a rebuda. La veritat es que fa anys que em trenco el cap per trobar aquesta cançó, i cap dels meus cosins mallorquins em sabien dir quina cançó era quan els en cantava un tros ( no canto massa bé jajaj ). M'encanta sentir parlar la gent de ses illes. La veritat es que les mallorquines tenen un accent sexi.. Bé, gràcies per tot, i fins una altra!